Тема заняття: «Е.Т.А.Гофман. Казка – новела «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер»
Використання ІКТ на уроках світової літератури
(Презентації до уроку можна переглянути на сторінці Мультимедійні технології на уроці)
пере
Обгрунтування вибору інтернет-технології квест-урок:
Завдяки використанню проектної технології учні отримують можливість вибирати і структуризувати матеріал, аналізувати отриману інформацію, вчитись самостійно приймати рішення у виборі теми та її представленні для обговорення на уроці. У просторі квест-уроку учні набувають елементів науково-практичної діяльності.
Завданням проектної технології є розвиток креативного мислення, розкриття творчого потенціалу, формування навиків раціонального використання навчального часу, стимулювання пізнавальної мотивації.
Проектна технологія квест-уроку визначає нове завдання сучасної освіти, що пов’язане з активізацією позаурочної діяльності учнів.
Продовжуючи роботу над проектом в домашніх умовах, учні свідомо продовжують дослідження теми, але не у форматі традиційного навчального матеріалу, а з використанням електронних ресурсів, які поглиблюють отримані на уроці знання.
На завершальному етапі роботи в проектній технології квест-уроку учні представляють свій результат роботи, виконаний у формі презентації, яка обговорюється усіма учасниками квест-уроку.
Проектна діяльність, як і будь-яка навчальна діяльність, базується на двосторонньому процесі: діяльності вчителя (навчання) та діяльності учнів (учіння).
Вчитель до створення квест-уроку обґрунтовує вибір створення веб-квесту, ставить проблемні питання чи теми завдань пошуку, формулюючи сподівання або кінцеву мету пошуку, складає план роботи та список інформаційних ресурсів.
Учні вибирають роль, складають план пошуку ресурсів, вивчають інформаційні ресурси, визначають форму звіту,готують звіт про роботу.
Використовуючи методику квест-уроку, вчитель створює умови для успішної реалізації сучасних інноваційних технологій, які відкривають учням шлях до нових освітніх стандартів.
Квест - урок сприяє формуванню в учнів інформаційних компетенцій, знань і умінь, які сприяють інформаційній діяльності.