Світ літератури

Неділя, 22.10.2017, 09:17
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 45
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Проектна технологія квест-урок розроблена професором освітніх технологій Берні Доджем у 1995 році.
 Вона може бути примінена під час роботи над короткочасними проектами в просторі одного уроку і в роботі над тривалими проектами, в яких, переходячи з одного етапу на інший, учні реалізують поставлені цілі і завдання у відповідності до обраної теми.
Мета проектної технології квест-уроку заключається у зміні звичних стереотипів організації уроку.


Інтернет технологія. Oсвітній веб-квест
Тема заняття: «Е.Т.А.Гофман. Казка – новела «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер»

Використання ІКТ на уроках світової літератури

(Презентації до уроку можна переглянути на сторінці Мультимедійні технології на уроці)

пере

Обгрунтування вибору інтернет-технології  квест-урок:

 Актуальність методики квест-уроку пов’язана з інноваційними напрямками освіти, в яких інформаційно-комунікативні технології виступають в якості науково-дослідницької основи уроку, включаючи в себе елементи творчої лабораторії.

   Завдяки використанню проектної технології учні отримують можливість вибирати і структуризувати матеріал, аналізувати отриману інформацію, вчитись самостійно приймати рішення у виборі теми та її  представленні для обговорення на уроці. У просторі квест-уроку учні набувають елементів науково-практичної діяльності.

  Завданням проектної технології є розвиток креативного мислення, розкриття творчого потенціалу, формування навиків раціонального використання навчального часу, стимулювання пізнавальної мотивації.

  Проектна технологія квест-уроку визначає нове завдання сучасної освіти, що пов’язане з активізацією позаурочної діяльності учнів.

  Продовжуючи роботу над проектом в домашніх умовах, учні свідомо продовжують дослідження теми, але не у форматі традиційного навчального матеріалу, а з використанням електронних ресурсів, які поглиблюють отримані на уроці знання.

   На завершальному етапі роботи в проектній технології квест-уроку учні представляють свій результат роботи, виконаний у формі презентації, яка обговорюється усіма учасниками квест-уроку.

Проектна діяльність, як і будь-яка навчальна діяльність, базується на двосторонньому процесі: діяльності вчителя (навчання) та діяльності учнів (учіння).

  Вчитель до створення квест-уроку обґрунтовує вибір створення веб-квесту,  ставить проблемні питання чи теми завдань пошуку, формулюючи сподівання або кінцеву мету пошуку, складає план роботи та список інформаційних ресурсів.

 Учні вибирають роль, складають план пошуку ресурсів, вивчають інформаційні ресурси, визначають форму звіту,готують звіт про роботу.

  Використовуючи методику квест-уроку, вчитель створює умови для успішної реалізації сучасних інноваційних технологій, які відкривають учням шлях до  нових освітніх стандартів.


Квест - урок сприяє формуванню в учнів інформаційних компетенцій, знань і умінь, які сприяють інформаційній діяльності.

Пошук
Календар
Друзі сайту
CЗОШ І-ІІІ ступенів №8  м.Хмельницького (офіційний сайт) Кликніть тут  

Сайт вчителя математики Тичинської  Т.І. Кликніть тут    

Сайт початкової школи СЗОШ  №8 Кликніть тут                                

Сайт вчителя СЗОШ №8 Атаманюк  Н.В. Кликніть тут                      

Сайт вчителя СЗОШ №8 Бігус  І.М.  Кликніть тут                      

Сайт вчителя математики Кіча О.В.  Кликніть тут                      

Сайт вчителя математики Наголюк З.І.   Кликніть тут      

Сайт вчителя математики Нагурнік Л.О. Кликніть тут                      

Сайт вчителя хімії Мороз Л.О. Кликнути тут 


Погода в Хмельницькому

Пошук
Архів записів
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz